Senin, 26 September 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Lagu mereka bukanlah lebih rendah kepada lagu yang dinyanyikan oleh British Singer memang lambat, memanggil, menyeru. Malah, ramai yang mengidolakan band pop rock band. Berikut adalah beberapa kontroversi yang anda boleh cuba untuk memuat turun dan didengar jadi Lagu Galau Barat membuat jantung anda benar-benar kontroversi menjadi semakin kontroversi, tetapi detik-detik kemudian akan Penarik kembali seolah-olah anda hanya mendapat pengambilan tenaga luar biasa adalah kukuh.

Lagu pertama itu adalah milik sebuah lagu Bruno Mars bercakap kepada The Moon bertajuk. Ini lagu kontroversi Lagu Galau Barat Terbaru benar-benar antarabangsa. Memberitahu kisah seseorang yang hampir terdesak untuk beliau perlu berbincang dengan bulan yang bercahaya di langit. Kontroversi tersebut adalah lagu Barat Tempahan yang kemudian ada balang jantung kepunyaan Christina Perri, dia akan menjadi suka Lagu Barat Maroon 5 harta, dan sebagainya.
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Kontroversi tersebut adalah biasa. Tetapi kontroversi besar tersebut adalah yang paling dicari selepas remaja semalam. Budi yang romantik tidak berakhir sering membawa air mata jatuh infiniti. Tetapi kadang-kadang, ramai yang gagal untuk menyelesaikan kemelut ini. Sebenarnya, banyak cara supaya Tangga Lagu Barat kontroversi tersebut adalah lebih bermakna. Salah satu daripadanya ialah dengan mendengar lagu kontroversi chanting. Berikutan kontroversi yang mana 10 lagu sedia dibuat lo menumpahkan air mata di sudut bilik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar